נתב

איטום גגות

ארז מוצרים תרמופלסטיים מהווה את אחד היצרנים המובילים  בעולם בתחום יריעות לאיטום ובידוד גגות ותשתיות. יריעות האיטום לגגות מתוצרתנו משמשות לאיטום ברחבי העולם ובישראל בפרט עם התקנה של מיליוני מ"ר איטום ברחבי הארץ ובאזורים עם תנאי האקלים הקשים ביותר. יצור היריעות והתקנה בשטח תחת הכובע של יצרן ומתקין עם אחריות מלאה של 10-20 שנה ויותר בהתאם ליריעה הנדרשת מהווה יתרון משמעותי ללקוח. ארז מוצרים תרמופלסטיים שוקדת באופן מתמיד על פיתוח ושידרוג יריעות איטום ובידוד גגות מסוגים שונים וכן בוחנת את צורכי הלקוח החל משלב סקר הגג עד היישום בהתאם לצורכי הלקוח ודרישות התקנים המחמירים ביותר בארץ ובעולם.

סוגי יריעות איטום ובידוד גגות מתוצרת ארז:

PVC

– יריעות עם השימוש בנרחב ביותר לגגות בטון, פח צורני (איסכורית), עץ וכו'. PVC-Alloy (ELVA) או השפה המקצועית KEE – מהוות בשנים האחרונות את יריעות האיטום המתקדמות ביותר עם אחריות ארוכת טווח של עד 25 שנה.

TPO

יריעה תרמופלסטית מבוססות פוליפרופילאן  PP  - מאפשרת פרונות עמידות כימית ואחרות ובעלת אורך חיים גדול יותר (10- 20 שנה). ֿ חשוב לציין שיריעות TPO מבוססות פוליאטילאן PE שונות בעמידות שלהן לאורך שנים ומהוות מוצר נחות יותר באורך החיים שלהן באקלים הישראלי וכן בקושי לבצע תיקונים לאחר מס' שנים של התקנה. כמו כן, לכל היריעות בתחום איטום גגות, קיימים הדרישות לעמידות גבוה לדרישות כיבוי אש ותקן ישראלי 755 ולתקנים בינלאומיים דומים בתחום זה.

שילובים ו׳בלנדים׳ שונים

ארז מוצרים תרמופלסטיים מסוגלת לשלב בין סוגי החומרים השונים על מנת לייצר ללקוח את היריעה המתאימה ביותר עבורו בהתאם לתנאי הגג ולעמידות הכימית והמכאנית הדרושה ספציפית לכל גג.

תו ירוק

ארז מוצרים תרמופלסטיים חרטה על דגלה שכל היריעות בתחום האיטום יעמדו בתקן ירוק כיום כל היריעות המוצעות לאיטום גגות הינן בעלות אישור תקן תו ירוק למוצרי הבניה והתשתיות.

בית התפוצות גגות בטון
 

קבל ייעוץ מומחה עבור הפרוייקט שלך

השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם


  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.