איטום מאגרי מים, בריכות ואיגום נוי

תחום המים בישראל בכלל והמחסור במים לשתייה ולהשקיה חקלאית בפרט מביאים לידי פתרונות יצירתיים של בניית מאגרי מים ובהתאמה, איטום בריכות, לשגרה ולחירום בהם מהווה יריעת האיטום ושיטת היישום של ארז מוצרים תרמופלסטיים מרכיב מרכזי.

בשנים האחרונות נוספו רגולציות ועידכונים חדשים שמחייבים כול מבנה ציבורי או בניה רבויה בשימוש במאגר מי שתייה עצמאי (ללא תלות תלות באספקה סדירה של גורם חיצוני). איטום המאגרים הנ"ל עם אישורים מתאימים למגע במי שתייה הולך וגדל והשימוש ביריעות התרמופלסטייות ליישומים אילו הולך ומתרחב.

היריעות לאפליקציות אילו מהווים את אחד הפתרונות המהירים והטובים ביותר בשוק האיטום ושילוב היישום של יצור היריעות עם התתקנה תחת קורת אחת של יצור והתקנה עם אחריות מלאה לכול המערכת מקנה ל "לקוח" את הפתרון המושלם והאמין ביותר לאורך שנים ארוכות.

היריעות ביישום זה מקלות על התחזוקה השוטפת של טיפול בחלל המאגר הן מבחינת עמידות מכאנית והן ב"קלות" עבודות האחזקה והניקיון הנדרשות מעת לעת בהתאם לרגולציות המשתנות של משרד הבריאות.

תכונות עיקריות של יריעות מותאמות לאיטום מאגרי מים:

  • אטימות מוחלטת למים
  • אישורי מגע למי שתייה ומזון
  • גמישות גבוהה
  • עמידות לשחיקה וחרירה גבוהה
  • עמידות גבוהה ל UV
היריעות המוצעות למאגרי מי שתייה עומדות בכול דרישות התקנים המחמירות בכול העולם לרבות תקן ישראלי מס' 5452 ו- 5113 כמו כן תקן בינלאומי NSF ותקנים נוספים.

איטום בריכות מים הוא תחום מקצועי שדורש פתרונות אמינים ועמידים לאורך זמן. עם צורך גובר במאגרי מים לשגרה ולחירום, ישנם האתגרים שבאיטום המאגרים, ולכן יש לבחור בפתרונות איטום יעילים ומתקדמים. שיטת היישום של יריעות תרמופלסטיות מהווה אפשרות יעילה ומהירה לאיטום בריכות מים. העמידות של היריעות לתנאי מים מתקדמים מאוד, והן מספקות פתרונות אמינים שמתאימים לדרישות הרגולציה המשתנות בתחום.

השימוש ביריעות תרמופלסטיות מספק את היתרון של איטום בריכות מים עם אחריות מלאה. היריעות משולבות באופן מושלם תחת קורת אחת של יצור, וכך מספקות פתרונות איטום אמינים שעמידים בפני אתגרים שונים. כמו כן, השימור והתחזוקה של בריכות המים יכולים להתבצע בצורה יעילה יותר, כשיש ליריעות עמידות מכנית וקלות תחזוקה.

ללא ספק, ההתאמה המושלמת של היריעות למים הופכת אותן לפתרון מושלם לאיטום בריכות מים בכל סוג של מבנה ציבורי או פרטי. הפתרונות המהירים והאמינים המצויים בשוק האיטום עם שילוב היישום והמערכת מספקים ללקוח את הביטחון בפתרון יוצא דופן ובמיוחד אמין לאורך זמן.

 

קבל ייעוץ מומחה עבור הפרוייקט שלך

השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם


  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.