יריעות פי וי סי PVC (Polyvinyl Chloride) משמשות לצרכים שונים במגוון רחב של תעשיות, אזרחיות וצבאיות. הן מאופיינות במשקל קל, עמידות לטמפרטורות גבוהות וחיבור בין היריעות יתבצע דרך ריתוך. באמצעות היריעות ניתן להשיג אטימות מוחלטת כשלכל אלה נוספים היכולת לעבוד איתן במרחבים שונים ושחיקה מינימלית לאורך השנים. 

מאז ה-7 באוקטובר עלה השימוש ביריעות פי וי סי כשאלו פתרונות לצרכים ביטחוניים. היריעות של מפעל ארז משמשות לאיטום אוהלים צבאיים, כיסוי רכבים וציוד שחשוב שיישאר יבש ואפילו כמענה לצרכי מיגון. מאז ומתמיד היריעות שימשו גם את הצבא אך בחודשים האחרונים הצורך השתנה, המענה חייב להיות מידי והחברה שמה לעצמה למטרה לתת את הפתרונות המתאימים ביותר בזמן אמת.

 

יריעות פי וי סי בשימושים צבאיים 

התעשייה הצבאית נחשבת לייחודית כיוון שהיא משפיעה באופן ישיר על חיי אדם ודורשת לא פעם פתרונות בזמן אמת. השימוש ביריעות PVC יכול להיות בעלות חשיבות רבה כשאלו מסייעות לשמור על הציוד, להגן על האוהלים בהן נמצאים החיילים ואפילו על הרכבים. כיוון שה-PVC הוא חומר קל מבחינת המשקל, היישום שלו גם כן יכול להיות פשוט, בכל סביבה. אפשר להעביר אותו ממקום למקום, לפרוס או לקפל אותו במהירות ולקבל מענה יעיל לצרכים זמניים בתקופת המלחמה.

בכל הנוגע לצרכים הצבאיים היריעות מסייעות לכסות רכבים צבאיים כך שהם מצד אחד ישמרו ומצד שני יהיה ניתן להשתמש בהם במהירות. הם מעניקים מקלט מפני מזג האוויר והופכים את האוהלים לשימושיים יותר וניתן ליצור באמצעותם גם מקלטים חירום. הניקיון של החומר פשוט מאד, הוא לא דורש עבודות תחזוקה והגודל של היריעות אינו מוגבל כשניתן לחבר בין חלקים שונים על פי הצורך. לצד כל אלה מדובר בחומר חסין למזג האוויר ואנחנו יכולים לראות את השימוש הנרחב שלו בחודשים האחרונים.

 

מאיטום אוהלים ועד חיפוי גגות 

בחודשים האחרונים האתגרים הצבאיים עלו וחברת ארז אשר מייצרת את מוצריה בעוטף לוקחת חלק במאמץ המדיני והמלחמתי. ב-7 באוקטובר עסקים בעוטף נפגעו באופן מידי כשחלקם נסגרו באופן קבוע, חלק באופן זמני וחלק נחשבים למפעלים חיוניים והיה עליהם למצוא פתרונות מידיים לאתגרי המלחמה. 

דוגמה לפתרונות אותן מספק מפעל ארז באמצעות יריעות פי וי סי  היא איטום גגות שנפגעו מפגיעת רקטות. בקיבוץ ניר יצחק נפגע אחד המפעלים מפגיעה ישירה בגג. החברה סיפקה מענה חירום עם כיסוי יריעות שמשמשות באופן יעיל עד שאפשר יהיה לבצע תיקון קבוע בגג וכך המפעל חזר לעבוד. מפעל ארז המשיך לפעול לכל אורך המלחמה ויצר, לצד הפתרונות האזרחיים, גם פתרונות צבאיים שנדרשו באופן מידי.

המוצרים של ארז ממשיכים להיות שימושיים גם במלחמה. יריעות PVC של המפעל משמשות לכיסוי אוהלים צבאיים גדולים, לכיסויי רכבים, אחסון בתנאים יבשים, הגנה על אביזרים קרמיים ועוד. היריעות מציעות איטום מושלם, חסינות נגד אש, מיגון משוריין ועמידות בפני קרינת UV.

 

פתרונות המתאימים לצרכי המלחמה

בשעת מלחמה עולים צרכים שונים כשחלקם ידועים מראש וחלקם עולים תוך כדי התקדמות הלחימה. יריעות פי וי סי נותנות מענה לצרכים מסוימים כשהן מגיעות בגדלים שונים כך שאפשר לכסות בעזרתן ציוד קטן וגדול, מתיקים המכילים ציוד צבאי ועד אוהלים ורכבים צבאיים. את היריעות ניתן לפרוס תוך דקות ספורות כך שהן מתאימות ליישום בכל מקום.

חברת ארז מספקת יריעות על פי דרישה, בגדלים שונים, עם מענה מתאים לדרישות המלחמה. היריעות עמידות בפני אש, קרינת UV ומציעות איטום מושלם. על אף שהמפעל שלנו נמצא בעוטף עזה חזרנו לעבוד באופן מידי, בהתאם להוראות הבטיחות וכל זאת כדי לתת מענה לצרכים האזרחיים והצבאיים.